Vergelijk online creditcard website tips

Creditcard info & advies

Chargeback Fears vraagt ​​om vertraging van handelsfondsen

Terugvorderingsangsten leiden tot vertraging bij handelaarsfondsen

Zoals veel kleine bedrijven is Bluebonnet Photography getroffen door de pandemie, aangezien klanten fotoshoots hebben geannuleerd, meldde The Wall Street Journal (WSJ).

Nu staat de portretstudio Tacoma, Washington, voor een andere uitdaging.

Square, het in San Francisco gevestigde ePayment-bedrijf, is onlangs begonnen met het vasthouden van 30 procent voor elke transactie gedurende vier maanden ‘om jou en Square te beschermen tegen onverwachte verliesgebeurtenissen’, aldus WSJ.

In een e-mail vertelde Square aan Tamara Hudson, de eigenaar van Bluebonnet, dat de beslissing was gebaseerd op het feit dat ze werkt in een branche waar betalingsgeschillen veel voorkomen, en dat ze de service van Square al heel lang niet meer gebruikt, meldde de krant.

Het besluit om wachttijden op te leggen volgde op een rapport waaruit bleek dat creditcardhouders van half maart tot eind april driemaal zoveel aankopen betwistten als vóór de pandemie, aldus Aite Group, een in Boston gevestigde financiële dienstverlener onderzoeksbedrijf, zoals gemeld door WSJ. Sommige categorieën, waaronder reizen, hadden terugvorderingen van 40 procent. debitcard is super handig.

“Ik ben echt in de steek gelaten”, vertelde Hudson aan WSJ, erop wijzend dat ze in drie jaar tijd geen zaken meer heeft gedaan met Square.

Square heeft niet alleen jaarlijks $ 100.000 aan Bluebonnet-betalingen verwerkt, zei ze, Square’s kredietverleningsafdeling heeft klanten financiering aangeboden en ze heeft de software voor klanten gebruikt om sessies te boeken en marketingcampagnes te lanceren, aldus het rapport.

Hudson vertelde WSJ dat ze van plan is het bedrijf te beëindigen.

Vergelijk creditcard online

Square is niet het enige ePayment-bedrijf dat zichzelf probeert te beschermen tegen terugboekingen. Anderen, waaronder PayPal, Stripe en Worldpay, hebben extra wachttijden ingevoerd om toegang te krijgen tot geld dat op hun rekeningen is gestort, meldde WSJ. https://www.123creditcardvergelijk.nl om jou rekeningen te betalen.

 

 

De ePayment-bedrijven zeggen dat ze waakzaam moeten zijn tegen mogelijke verliezen voor klanten die terugbetaling wensen voor gekochte vliegtickets, vakanties, andere producten of diensten.

Een woordvoerder van Square vertelde WSJ dat de nieuwe regel minder dan 1 procent van zijn klanten treft.

John Rainey, Chief Financial Officer van PayPal, vertelde investeerders vorige maand dat sommige bedrijven meer terugbetalen dan ze binnenkregen.

“Terugboekingen zijn zo’n klein lek in de leidingen ergens waar niemand om geeft”, vertelde CEO Adrian Sanders van Chargehound, de in Californië gevestigde softwaremaker voor de betalingstechnologie-industrie, aan de krant. Nu, “dit is een plek waar de pijp echt kan barsten.”